Home | BAC/Teze | Biblioteca | Jobs | Referate | Horoscop | Muzica | Dex | Games | Barbie

 

Search!

     

 

Index | Forum | E-mail

   

Drepturi constitutionale - planuri de lectii / Fiecare om care traieste intr-o anumita comunitate trebuie sa-i cunoasca legile si regulile de baza. Aceasta sectiune doreste sa inspire valorile dupa care trebuie sa ne ghidam viata de zi cu zi, ce reguli trebuie sa respectam in societatea in care traim si in care ne desfasuram activitatea.

 

 
 
 
 
 Meniu rapid  Portalul e-scoala | CAMPUS ASLS | Forum discutii | Premii de excelenta | Europa





 

 

 

 

DREPTURI CONSTITUTIONALE - PLANURI DE LECTII PENTRU CLASA

CLICK PENTRU DOWNLOAD - PLAN DE LECTIE PDF IN FORMAT DE TIPAR

Conținut

Lecție despre libertatea de expresie 5

Lecție despre inviolabilitatea domiciliului 14

Lecție despre dreptul la muncă 17

Lecție despre dreptul la informație 19

Lecție despre protecția copiilor și a tinerilor 24

protecția copiilor și a tinerilor 24

Lecție despre dreptul la petiție 27

Lecție despre dreptul la vot 30

Lecție despre dreptul la un mediu sănătos, libertatea de asociere și proprietate privată 34

Lecție despre dreptul la viață privată și secretul corespondenței 37

 

CLICK PENTRU DOWNLOAD

 

Conținutul acestui document este publicat drept domeniu public, putând fi modificat, adaptat și distribuit fără limite, atâta vreme cât rezultatul este licențiat la fel.

Cum să folosiți acest document

Sfaturi pentru o învățare activă:

  1. Nu țineți o prelegere. Elevii ar trebui să vorbească mai mult decât profesorul.
  2. Schimbați pasul des - un curs de 60 de minute poate include până la 4 activități diferite.
  3. Includeți o combinație de discuții în grup mare precum și de discuții în grup restrâns.
  4. Găsiți un echilibru între educația vizuală vs. învățarea audio;
  5. Grupurile cu mai mult de 7 membri nu mai funcționează la fel de bine. Dimensiunea optimă pentur o discuție de grup este de 5 membri.
  6. Puneți întrebări deschise. De exemplu, în loc să întrebați dacă Președintele Iohannis lucrează la Cotroceni? puteți întreba "Cine lucrează la Palatul Cotroceni?".
  7. Activitățile de follow-up și debrief sunt cheie, pentru a ști cum au ajuns elevii la concluzii.
  8. Nu trebuie să știți toate răspunsurile. Mai degrabă, puteți întoarce întrebarea către elevi. De exemplu, când un student vă întreabă ceva ce nu știți, puteți spune "Mi se pare foarte interesant, Radu, că tu crezi că pisicile locuiesc pe lună. Ca temă, poate ai putea să faci un pic de cercetare și mâine să explici grupului cum ai ajuns la concluzia că pisicile locuiesc pe lună".
  9. Să urmați procesul și să ajungeți la o concluzie sunt mai importante decât memorarea informațiilor.

CLICK PENTRU DOWNLOAD PDF

 

Home | BAC/Teze | Biblioteca | Referate | Games | Horoscop | Muzica | Versuri | Limbi straine | DEX

Modele CV | Wallpaper | Download gratuit | JOB & CARIERA | Harti | Bancuri si perle | Jocuri Barbie

Iluzii optice | Romana | Geografie | Chimie | Biologie | Engleza | Psihologie | Economie | Istorie | Chat

 

Joburi Studenti JOB-Studenti.ro

Oportunitati si locuri de munca pentru studenti si tineri profesionisti - afla cele mai noi oferte de job!

Online StudentOnlineStudent.ro

Viata in campus: stiri, burse, cazari, cluburi, baluri ale bobocilor - afla totul despre viata in studentie!

Cariere si modele CVStudentCV.ro

Dezvoltare personala pentru tineri - investeste in tine si invata ponturi pentru succesul tau in cariera!

 

 > Contribuie la proiect - Trimite un articol scris de tine

Gazduit de eXtrem computers | Project Manager: Bogdan Gavrila (C)  

 

Toate Drepturile Rezervate - ScoalaOnline Romania